Sociální sítě jako nový způsob propagace – Michal Novák
Michal Novák
Bakalářská práce
Sociální sítě jako nový způsob propagace
Social Networks as a New Way of Promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá převážně problematikou sociálních sítí a propagací přes ně. Má za cíl vysvětlit základní pojmy včetně vyobrazení už dokončených výzkumů. Následně praktická část má za cíl posoudit vnímání sociálních sítích a propagace přes ně u generace Z. Celá realizace bude kvantitativní formou výzkumu pomocí online dotazníku a díky němu bude zodpovězeno na cíl bakalářské práce a výzkumné …víceAbstract:
The bachelor thesis deals mainly with the issue of social networks and promotion through them. It aims to explain the basic concepts, including illustrations of research already completed. Subsequently, the practical part aims to assess the perception of social networks and promotion through them among the age generation Z. The entire research implementation will be in the form of a quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novák, Michal. Sociální sítě jako nový způsob propagace. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova