Subjektivní inflační očekávání domácností v ČR v roce 2024 – Michal Supek
Michal Supek
Master's thesis
Subjektivní inflační očekávání domácností v ČR v roce 2024
Subjective inflation expectations of households in the Czech Republic in 2024
Anotácia:
Cílem této práce je zjistit, jestli jsou krátkodobá inflační očekávání domácností v ČR v roce 2024 tvořená racionálně. Dále práce zkoumá, jaké jiné faktory ovlivňují tvorbu těchto inflačních očekávání domácností v České republice v roce 2024. V teoretické části je na úvod pozornost věnována teorii a vývoji inflace v ČR. Hlavní část se zaměřuje na inflačních očekávání, způsob jejich měření, tvorby a …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to determine whether the short-term inflation expectations of households in the Czech Republic in 2024 are formed rationally. Furthermore, the thesis examines what other factors influence the formation of these inflation expectations of households in the Czech Republic in 2024. In the theoretical part, attention is first paid to the theory and development of inflation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94660
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2024
- Vedúci: Zdenka Vostrovská
- Oponent: Milan Bednář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94660
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Experiment in Behavioral Economics
Anton Babich -
Aplikace behaviorální ekonomie do managementu
Jana Ilavská -
Experimental testing of theory of information with emphasis on Behavioral economics
Petr Jurečka -
Aplikace behaviorální ekonomie v právním myšlení
Julie Habartová -
Role poznatků behaviorální ekonomie při boji s pandemií COVID 19
Nikol Řačáková -
Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu
Lucie Konečná -
Zadluženost domácností a její řešení s využitím behaviorální ekonomie
Michal Blahout -
Vliv komunikace centrálních bank na inflační očekávání
Jiří David Mlýnek