Leon Grytsak

Bakalářská práce

Tvorba A-RPG hry v Unity

Creation of A-RPG game in Unity
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit Action RPG hru v herním enginu Unity, kde hráč bojuje v nekonečné smyčce proti monstrům řízeným pomocí AI s účelem vylepšit atributy své postavy dle odměn za porážení monster. Práce nejprve popisuje vývoj her samotný, se zaměřením na RPG a z nich odvozené Action RPG hry, na což dále navazuje krátké představení několika známých a využívaných herních enginů. Jedním z nichž …více
Abstract:
The main goal of this thesis is creation of Action RPG video game in game engine Unity, where player fights monsters controlled by AI in an endless loop with a purpose of upgrading his character through rewards earned from defeating these monsters. The thesis firstly describes game development itself, with a focus on RPG and from them derived Action RPG video games, which is then followed by a short …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Jiří Korčák
  • Oponent: Vojtěch Růžička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88313

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika