Internetový obchod na bázi Open Source Systems – Bc. Lukáš Gocník
Bc. Lukáš Gocník
Bakalářská práce
Internetový obchod na bázi Open Source Systems
Online Store Based on Open Source Systems
Anotace:
V rámci bakalářské práce je objasněna problematika internetových obchodů, jejich rozdělení z hlediska využití a také z hlediska technického řešení. Práce je zaměřena převážně na open source řešení. Jsou vysvětleny pojmy, se kterými se v rámci dané problematiky setkáme. V rámci práce jsou představeny dostupné řešení, především open source systémy, pro realizaci internetového obchodu. V praktické části …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with the issue of online commerce, its sorting in the terms of usage and also in the terms of technical solution. The Thesis concentrates on open source solutions. The terms used in this branch are explicated. Accessible solutions, especially open source systems, are introduced in the Thesis. Two test shops realised by the open source systems OpenCart and Quick.Cart are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qlpjf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Vladimír Beneš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Herout, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar