K některým problémům působení médií na hodnotovou orientaci vysokoškoláků – Bc. Ondřej Crha
Bc. Ondřej Crha
Master's thesis
K některým problémům působení médií na hodnotovou orientaci vysokoškoláků
To some problems of influence of media to value orientation of university students
Anotácia:
Tématem diplomové práce byl výzkum hodnotové orientace vysokoškoláků v prostředí mediální společnosti, zachycení postavení médií ve vztahu k dalším dílčím hodnotovým orientacím subjektu a zjištění korelace mezi utvářením hodnotové orientace a stupněm vzdělání.Abstract:
The topic of graduation thesis was research of value orientation of university students in environment of mediumistic society, interception of stand od media in relation to other fractional value orientation of subjekt and ascertainment of correlation between conformation of value orientation and education level.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gem4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
- Vedúci: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social Education
Práce na příbuzné téma
-
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu
Josef Ciglanský -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Tereza Linhartová -
Mediální komunikace olympijské kampaně společnosti Visa
Monika Kozlerová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Vliv mediální komunikace na vnímání populace za korona krize
Jiří Bürger