Ing. Petra Šíšová

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku

The Marketing Communication Mix of Chosen Company
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou projektování marketingových komunikačních aktivit podniku a jejím konkrétním cílem – výstupem je projekt marketingového komunikačního mixu pro vybraný subjekt – Pure Jatomi fitness. Práce vychází z vybraných problematik oborové teorie marketingu a marketingové komunikace aplikované na specifiky marketingu v oblasti tělovýchovy a sportu a v rámci vlastního projektového …more
Abstract:
This Bachelor Thesis, deals with issues related to designing marketing communication activities, of a company. The thesis specific objective-output, is the project of marketing communication of chosen subject - Pure Jatomi fitness. This thesis is based on selected issues, field marketing theory and marketing communication, as applied to the specifics of marketing in sports and psychical education, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní