Ladislav Jelen

Diplomová práce

Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita

Content Marketing via Youtube Channel and its Effectiveness
Anotace:
Cílem práce je porovnat efektivitu vybraných nástrojů obsahového marketingu v prostředí serveru Youtube. Teoretická část zasazuje obsahový marketing v prostředí Youtube do širšího rámce nástrojů tohoto způsobu komunikace se zákazníky. Objasňuje také důležitost tvorby marketingové strategie, obsahující nenucenou komunikaci se spotřebiteli. V závěru této části jsou shrnuty nástroje, umožňující práci …více
Abstract:
The aim of the thesis is to compare the effectiveness of selected tools of content marketing in environment of Youtube server. The theoretical part puts content marketing in environment of Youtube to the wider framework of tools this way communicating with customers. It also clarifies the importance of marketing strategy, which includes communication with consumers that is not strained. Conclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49979