Petra Otčenášková
Diplomová práce
Řízení vztahu se zákazníky
Customer Relationship Management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Cílem práce je popsat a zhodnotit oblast CRM v konkrétní společnosti, identifikovat její silné a slabé stránky a navrhnout opatření ke zlepšení v této oblasti. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické poznatky z oblasti řízení vztahů se zákazníky. V praktické části …víceAbstract:
The Master's Thesis deals with Customer Relationship Management. The aim is to describe and analyze the CRM in a particular company and make suggestions for improvement. The Master's Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the theoretical knowledge of CRM. In the practical part is described and analyzed the mode of operation of the company T-Mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48488
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková