Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální – Bc. Andrea Catt, DiS.
Bc. Andrea Catt, DiS.
Bachelor's thesis
Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální
Importance and utilization of alternative and augmentative communication for pupils from Special primary school
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá významem a využitím alternativní a augmentativní komunikace u žáků na ZŠ speciální. Je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola přibližuje význam komunikace pro celkový rozvoj člověka. Najdeme zde klasifikaci narušené komunikační schopnosti, její příčiny a důsledky. A také význam komunikace v životě každého jedince. Druhá kapitola je zaměřena na vymezení pojmů alternativní …viacAbstract:
The Bachelor´s work is concerned with meaning and utilization of alternative and augmentative communication of pupils from Special primary school. Is devided into four chapters. First chapture mounts to the meaning of communication for general development of human being. We can find here the classification of defektive communication ability, it´s causation and effects. And also meaning of communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mvqe0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CATT, Andrea. \textit{Význam a využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků v ZŠ speciální}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hhd2ng/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Žáci s těžkou a kombinovanou vadou na ZŠ a SŠ Pomněnka o.p.s.
Jitka Hédová -
Metodika práce s klientem s těžkým mentálním a tělesným postižením
Lucie Chromčáková -
Výuka biologie a chemie pro žáky s těžkým zrakovým postižením
Martina Nešporová -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
Jana Hanáčková -
Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.
Barbora Zedková -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová