Správanie spotrebiteľa na trhu s kávou v ČR – Bc. Martin Jurkovič
Bc. Martin Jurkovič
Master's thesis
Správanie spotrebiteľa na trhu s kávou v ČR
Chování spotřebitele na trhu s kávou v České republice
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na chování spotřebitelů na trhu s kávou v České republice. Hlavním cílem této práce je identifikace faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů ve věku 18 až 26 let na trhu s kávou v České republice. Výsledky získané dotazníkovým průzkumem jsou interpretovány a vyhodnoceny, a na jejich základě jsou formulovány doporučení pro subjekty, působící na trhu s kávou.Abstract:
The diploma thesis is focused on the behavior of consumers in the coffee market in the Czech Republic. The main aim of this work is to identify the factors influencing the behavior of consumers aged 18 to 26 years in the Czech Republic coffee market. The results obtained by the questionnaire survey are interpreted and evaluated, and based on them, recommendations are formulated for entities operating …viacAbstract:
Diplomová práca je zameraná na správanie spotrebiteľov na trhu s kávou v Českej republike. Hlavným cieľom tejto práce je identifikácia faktorov, ovplyvňujúcich správanie spotrebiteľov vo veku 18 až 26 rokov na trhu s kávou v Českej republike. Výsledky získané dotazníkovým prieskumom sú interpretované a vyhodnotené, a na ich základe sú formulované odporučenia pre subjekty, pôsobiace na trhu s kávou …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Revealed comparative advantage of coffee export: the case study of Vietnam and its selected competitors
Phuong Dung Do -
Social construction of coffee and its consequences for selling coffee as a beverage
Anna Hrubešová -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Business Model and Plan of a Selected Company
Tuan Anh Nguyen -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu