Michaela Vavreková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie značky MAC cosmetics se zaměřením na generaci Z

Proposal of Marketing Strategy for MAC Cosmetics Brand with Focus on Generation Z
Anotace:
Cílem této diplomové práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii značky MAC cosmetics na českém trhu se zaměřením na generaci Z, vytvořit návrh marketingové strategie cílený na generaci Z a formulovat obecnější doporučení pro podobné značky dekorativní kosmetiky. Ke splnění cíle autorka v diplomové práci využije kvantitativní i kvalitativní metodu. Diplomová práce obsahuje celkem …více
Abstract:
The aim of this thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of MAC cosmetics on the Czech market with a focus on Generation Z, to create a proposal for a marketing strategy targeted at Generation Z, and to formulate more general recommendations for similar brands of decorative cosmetics. In order to achieve the objective, the author uses both quantitative and qualitative methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2025
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94933