Návrh marketingové strategie značky MAC cosmetics se zaměřením na generaci Z – Michaela Vavreková
Michaela Vavreková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie značky MAC cosmetics se zaměřením na generaci Z
Proposal of Marketing Strategy for MAC Cosmetics Brand with Focus on Generation Z
Anotace:
Cílem této diplomové práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii značky MAC cosmetics na českém trhu se zaměřením na generaci Z, vytvořit návrh marketingové strategie cílený na generaci Z a formulovat obecnější doporučení pro podobné značky dekorativní kosmetiky. Ke splnění cíle autorka v diplomové práci využije kvantitativní i kvalitativní metodu. Diplomová práce obsahuje celkem …víceAbstract:
The aim of this thesis is to critically evaluate the current marketing strategy of MAC cosmetics on the Czech market with a focus on Generation Z, to create a proposal for a marketing strategy targeted at Generation Z, and to formulate more general recommendations for similar brands of decorative cosmetics. In order to achieve the objective, the author uses both quantitative and qualitative methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94933
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2025
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94933
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Cross-cultural Consumer Behaviour Differences with focus on Chinese and Czech Generation Z
Da Meng -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Exploring the impact of TikTok and Instagram marketing on generation Z cosmetics female consumers in the Czech Republic
Olha Vasylchenko -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková