Barbora Liko

Bachelor's thesis

Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu

Aroma Marketing as Part of a Psychological Approach to Marketing
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem aroma marketingu jako součásti psychologického přístupu k marketingu. V dnešním konkurenčním prostředí je pro podniky klíčové zaujmout a udržet si pozornost zákazníků, což vyžaduje inovativní přístupy. Aroma marketing využívá čichový smysl jako účinný nástroj pro oslovování zákazníků a vytváření pozitivních emocí spojených se značkou. Teoretická část práce zkoumá …viac
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the topic of aroma marketing as part of a psychological approach to marketing. In today's competitive environment, it is crucial for businesses to capture and retain the attention of customers, which requires innovative approaches. Aroma marketing uses the sense of smell as an effective tool for reaching customers and creating positive emotions associated with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.