Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu – Barbora Liko
Barbora Liko
Bakalářská práce
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Aroma Marketing as Part of a Psychological Approach to Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem aroma marketingu jako součásti psychologického přístupu k marketingu. V dnešním konkurenčním prostředí je pro podniky klíčové zaujmout a udržet si pozornost zákazníků, což vyžaduje inovativní přístupy. Aroma marketing využívá čichový smysl jako účinný nástroj pro oslovování zákazníků a vytváření pozitivních emocí spojených se značkou. Teoretická část práce zkoumá …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the topic of aroma marketing as part of a psychological approach to marketing. In today's competitive environment, it is crucial for businesses to capture and retain the attention of customers, which requires innovative approaches. Aroma marketing uses the sense of smell as an effective tool for reaching customers and creating positive emotions associated with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x1frm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová