Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ – Mgr. Vladislav RYŠKA
Mgr. Vladislav RYŠKA
Diplomová práce
Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ
Social advertising in an example of the social campaign CHODICILIDE.CZ
Anotace:
Práce se zabývá sociální reklamou jako jedním ze s formálních persuasivních prvků současného života v sociální oblasti. Jako zdrojový materiál bude zvolena konkrétní kampaň CHODICILIDE.CZ. Hlavním cílem práce je popsat a interpretovat specifika sociální reklamy jako prostředku informování o sociálních jevech týkajících se lidské společnosti, vztahů mezi lidmi, zařazení lidí s hendikepem a jako informování …víceAbstract:
This work is focused on a social advertising which is one of the formal persuasive elements of contemporary life in the social field. A campaign CHODICILIDE.CZ is chosen as the source material. The main goal of this thesis is to describe and interpret the specifics of social advertising as a means of informing about social phenomena relating to human society, relationships between people, integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2013
Zveřejnit od: 27. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYŠKA, Vladislav. Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 11. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Sociální reklama a její vývoj do současnosti
Natálie Bendlová -
Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ
Vladislav RYŠKA -
Sociální reklama na příkladu kampaně CHODICILIDE.CZ
Vladislav RYŠKA -
Rozmiestňovanie prvkov modelu v UML/SysML editoroch založených na prostredí Eclipse Sirius
Andrea Jonásová -
Podpora osobnostně sociálního rozvoje v junáckém středisku Sirius Karviná
Martin BÖHM -
Projekt řízení bezpečnostních politik s důrazem na zálohování a obnovu dat firmy Sirius s.r.o. \nl{}
Petr NESVADBA
Název
Vložil
Vloženo
Práva