Petr Slanina

Bakalářská práce

Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days

Employer brand building through job fairs on the example of Career Days job fair
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit přínos pracovních veletrhů pro zlepšení značky zaměstnavatele společností, které chtějí být vnímány jako perspektivní zaměstnavatel. V práci se pokusím spojit teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu a z oblasti výstav a veletrhů. V praktické části se poté pokusím zhodnotit přínos netradičního veletrhu Career Days každoročně pořádaného studentskou …více
Abstract:
The goal of this Bachelor's Thesis is to evaluate the benefits of job fairs to improve employer brand of the companies which want to be perceived as the perspective employer. In my work I will try to combine theoretical knowledge from the field of HR marketing and from the field of exhibition and trade fairs. In the practical part I will try to evaluate the benefits of the non-traditional Career Days …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35707