BcA. Mária Takáčová
Master's thesis
Sonic branding
Sonic branding
Abstract:
Primárním cílem magisterské diplomové práce Sonic branding je zmapování problematiky brandingu, který využívá zvuk a hudbu v různých podobách. První kapitoly líčí historii a teorii sonic brandingu. Autorka práce popisuje širokou paletu forem, které tento fenomén v současné době nabývá. Teorii v druhé časti práce konfrontuje se zahraniční a českou praxí sonic brandingu. V diskusi autorka odpovídá na …moreAbstract:
The primary objective of the master’s thesis called Sonic Branding is to map the issue of branding that uses sound and music in various ways. The first chapters depict the history and theory of sonic branding. The author describes the wide variety of forms this phenomenon presently has. The second part of the thesis confronts foreign and Czech practices of sonic branding. In the discussion, the author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/pm90y/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Reader: MgA. Daniela Svobodová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/pm90y/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Audio branding v reklamním průmyslu
Jan Frýba -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
Marek HOBLÍK