BcA. Mária Takáčová

Master's thesis

Sonic branding

Sonic branding
Anotácia:
Primárním cílem magisterské diplomové práce Sonic branding je zmapování problematiky brandingu, který využívá zvuk a hudbu v různých podobách. První kapitoly líčí historii a teorii sonic brandingu. Autorka práce popisuje širokou paletu forem, které tento fenomén v současné době nabývá. Teorii v druhé časti práce konfrontuje se zahraniční a českou praxí sonic brandingu. V diskusi autorka odpovídá na …viac
Abstract:
The primary objective of the master’s thesis called Sonic Branding is to map the issue of branding that uses sound and music in various ways. The first chapters depict the history and theory of sonic branding. The author describes the wide variety of forms this phenomenon presently has. The second part of the thesis confronts foreign and Czech practices of sonic branding. In the discussion, the author …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedúci: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
  • Oponent: MgA. Daniela Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/pm90y/