BcA. Mária Takáčová
Diplomová práce
Sonic branding
Sonic branding
Anotace:
Primárním cílem magisterské diplomové práce Sonic branding je zmapování problematiky brandingu, který využívá zvuk a hudbu v různých podobách. První kapitoly líčí historii a teorii sonic brandingu. Autorka práce popisuje širokou paletu forem, které tento fenomén v současné době nabývá. Teorii v druhé časti práce konfrontuje se zahraniční a českou praxí sonic brandingu. V diskusi autorka odpovídá na …víceAbstract:
The primary objective of the master’s thesis called Sonic Branding is to map the issue of branding that uses sound and music in various ways. The first chapters depict the history and theory of sonic branding. The author describes the wide variety of forms this phenomenon presently has. The second part of the thesis confronts foreign and Czech practices of sonic branding. In the discussion, the author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/pm90y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Daniela Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/pm90y/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Audio branding v reklamním průmyslu
Jan Frýba -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
Marek HOBLÍK