Význam a potřeba cizích jazyků z hlediska praktických zkušeností v hotelnictví. – Julie Jablonská
Julie Jablonská
Bachelor's thesis
Význam a potřeba cizích jazyků z hlediska praktických zkušeností v hotelnictví.
The importance and the need for foreign languages in terms of practical experience in the hotel industry
Abstract:
Moje bakalářská práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické (výzkumné). Aby splnila svůj účel, stanovila jsem na počátku hlavní cíl, který bych chtěla v jejím závěru naplnit. Hlavní výzkumnou otázkou tedy bude: Proč by měl znát každý hotelový zaměstnanec alespoň jeden cizí (světový) jazyk? V teoretické části se budu zabývat především výukovými metodami cizích jazyků na středních a odborných …moreAbstract:
My thesis consists of two parts - theoretical and practical (research). To achieve its purpose, I set at the beginning of the main objective, which I would like in conclusion to fulfill. The main research question is: Why would know every hotel employee at least one foreign (world) language? In the theoretical part I will deal mainly with methods of teaching foreign languages in secondary schools and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6684/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: Mgr. Libuše Fojtová
- Reader: PhDr. Eva Ottová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Marketingová analýza hotelu The Grand Mark
Jan Huška -
Marketingová komunikace vybraného hotelu
Radek Pospíšil -
Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu
Petr Jirka -
Analýza marketingové strategie hotelu Assambleya Nikitskaya
Anna Konovalova -
Analýza konkurenceschopnosti Spa & wellness hotelu Alexandria
Ilona Jančaříková -
Parasociální přátelství s mediálními osobnostmi: objasnění substituční hypotézy
Adéla Michalčíková -
Experimentální ověření Eysenckovy hypotézy o vztahu extraverze a arousalu
Kateřina Smolková