Využití zjednodušené četby (Graded Readers) u žáků prvního stupně základní školy k podnícení zájmu o čtení v angličtině – Aneta RACKOVÁ
Aneta RACKOVÁ
Diplomová práce
Využití zjednodušené četby (Graded Readers) u žáků prvního stupně základní školy k podnícení zájmu o čtení v angličtině
Using graded readers to motivate primary school learners to read in English
Anotace:
Práce je zaměřena na čtení zjednodušené četby v anglickém jazyce. V teoretické části se zaměříme na žáky 5. ročníku základní školy, dokumenty, které jsou v souladu s výukou anglického jazyka, čtení, zjednodušenou četbu a také motivaci. Největší část je věnována právě čtení a zjednodušené četbě. V praktické části jsou představeny metody, jejichž prostřednictvím jsme získali potřebná data, která jsme …víceAbstract:
The Thesis deals with reading Graded Readers in English. Theoretical Background presents primary fifth grade learners, educational documents concerning English language teaching, reading, Graded Readers and also motivation. Most of the Thesis is devoted to reading and Graded Readers. In the practical part we introduce research tools that were used to collect the necessary data. These were analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RACKOVÁ, Aneta. \textit{Využití zjednodušené četby (Graded Readers) u žáků prvního stupně základní školy k podnícení zájmu o čtení v angličtině}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hi6xk8/.
Jak správně citovat práci
RACKOVÁ, Aneta. Využití zjednodušené četby (Graded Readers) u žáků prvního stupně základní školy k podnícení zájmu o čtení v angličtině. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kissingerovy vyjednávací techniky a strategie
Romana Catherine Gold -
Hispánská lobby v USA: hlavní cíle a nejužívanější techniky a strategie
Lukáš Dvořák -
Narativní techniky a strategie v inscenační praxi. Režisér (a dramaturg) jako vypravěč(i).
Jan Šotkovský -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Techniky a strategie firem při získávání zákazníků - individuální postoje studentů Pardubické univerzity k těmto technikám a strategiím.
Anna Zálišová -
Panika a úzkost pacienta v přednemocniční péči a strategie jejich zvládání
Magdalena Sabelová -
Techniky pro získání a udržení pozornosti studentů při výuce cizího jazyka
Libuše Suchánková -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková