Bc. Mariana Hurtová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie vybraného podniku

Proposal of marketing strategy of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. Cíl práce je zaměřen na analýzu stávajících poskytovatelů služeb v oblasti ticketingu na českém trhu. Teoretická část, která se nachází v první části práce, je složena z marketingu služeb, marketingového řízení a marketingových strategií. Analýza stávajících poskytovatelů a zákazníků se nachází v druhé části práce, ve …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected company. The aim of the thesis is focused on the analysis of existing ticketing service providers on the Czech market. The theoretical part, which is in the first part of the thesis, is composed of service marketing, marketing management and marketing strategies. The analysis of existing providers and customers is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hurtová, Mariana. Návrh marketingové strategie vybraného podniku. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management