Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz – Denisa Henzlová
Denisa Henzlová
Bachelor's thesis
Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz
Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz
Abstract:
Bakalářská práce na téma Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz popisuje, pozoruje a porovnává použití product placementu v klasické a internetové televizi. Jako zástupce internetové televize je zvolen Stream.cz, kde je na konkrétním vybraném pořadu podrobně pozorováno zpracování a zhodnocena úspěšnost umístění produktu. Cílem práce je za pomoci výše zmíněných empirických …moreAbstract:
This Bachelor Thesis on the topic of Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz describes, observes and compares the usage of product placement in conventional and online television. As a representative of the online television, Stream.cz has been chosen and on its own specific show processing of product placement was observed and evaluated. The aim of this Thesis is to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69884
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Možnost rozšíření audiovizuální tvorby za pomocí 3D tisku
Petra Kopásková -
Příležitosti prezentace vlastní fotografické tvorby pro studenty a čerstvé absolventy oboru Audiovizuální tvorba a divadlo
Sára Ciancimino -
Sociální digitalizace, digitální socializace. Audiovizuální tvorba a její uplatnění v pedagogické praxi.
Marta Svobodová -
Možnosti využití ICT v audiovizuální tvorbě
Ondřej Volák -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Kateřina Müllerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová