Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz – Denisa Henzlová
Denisa Henzlová
Bachelor's thesis
Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz
Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz popisuje, pozoruje a porovnává použití product placementu v klasické a internetové televizi. Jako zástupce internetové televize je zvolen Stream.cz, kde je na konkrétním vybraném pořadu podrobně pozorováno zpracování a zhodnocena úspěšnost umístění produktu. Cílem práce je za pomoci výše zmíněných empirických …viacAbstract:
This Bachelor Thesis on the topic of Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz describes, observes and compares the usage of product placement in conventional and online television. As a representative of the online television, Stream.cz has been chosen and on its own specific show processing of product placement was observed and evaluated. The aim of this Thesis is to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Možnost rozšíření audiovizuální tvorby za pomocí 3D tisku
Petra Kopásková -
Příležitosti prezentace vlastní fotografické tvorby pro studenty a čerstvé absolventy oboru Audiovizuální tvorba a divadlo
Sára Ciancimino -
Sociální digitalizace, digitální socializace. Audiovizuální tvorba a její uplatnění v pedagogické praxi.
Marta Svobodová -
Možnosti využití ICT v audiovizuální tvorbě
Ondřej Volák -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Kateřina Müllerová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Helena Ohřálová