Bc. Adela Pilátová

Master's thesis

The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry

The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá jazykem reklamy, zejména jazykem reklamních sloganů společností tzv. rychlého občerstvení. Teoretická část se věnuje otázce reklamy obecně, co je to reklama, historií reklamy, rovněž vysvětluje druhy reklamní komunikace. Zejména se však zabývá nejčastějšími jazykovými jevy, které se v reklamním jazyce objevují. Hlavním cílem praktické části je analýza jazykových prostředků …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the language of advertising with primary focus on advertising slogans in fast food industry. The theoretical part provides definition of advertising along with its history. It also describes types of communication and identifies the most frequent linguistic devices and explained in relation to the advertising objectives. The main goal in the practical part is to analyze …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedúci: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language