Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity – Bc. Kateřina Vaisová
Bc. Kateřina Vaisová
Bakalářská práce
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
The project of selected marketing communication activity
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingové komunikační aktivity personálně poradenské společnosti, která má přední postavení na mnoha světových trzích a svou pozici si nyní buduje i v České republice a na Slovensku. Vzhledem ke svému rozvoji předpokládá firma v roce 2014 rozšíření svých služeb, a to přinese i novou cílovou skupinu, na kterou bude firma zaměřovat svou komunikaci. Cílem mé bakalářské …víceAbstract:
In my thesis I focus on the marketing communication activities of recruitment consultancy agency that has a leading position in many world markets and now build its position also in the Czech Republic and Slovakia. Expected development of the company that plans to expand its services in 2014 will also bring a new audience to which the company needs to focus its communication. The aim of my thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cwtd4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků