Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR – Aneta Nováčková
Aneta Nováčková
Master's thesis
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
The purchase decision on cole beverage market in Czech republic
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů v ČR. Svůj výzkum jsem zaměřila především na studenty VŠE. K jeho realizaci jsem použila dotazníkové šetření a analýzu dat Market & Media & Lifestyle agentury MEDIAN. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoreticko-metodologickou a analytickou. Obsahem teoreticko-metodologické části je vymezení základních pojmů …moreAbstract:
The aim of my thesis was to analyze consumer behavior on cole beverage market in Czech republic. I focused my research mainly on students of University of Economics in Prague. To implement it I used a questionnaire survey and data analysis Market & Media & Lifestyle of MEDIAN agency. The thesis is divided into two parts - theoretical and methodological and analytical. The content of theoretical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31296
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Bohumír Štědroň
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Jiří Prášek -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Spotřebitelské preference při nákupu mléka
Šimon Kuba -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová -
Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu
Eva Larišová -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová