Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR – Aneta Nováčková
Aneta Nováčková
Diplomová práce
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
The purchase decision on cole beverage market in Czech republic
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů v ČR. Svůj výzkum jsem zaměřila především na studenty VŠE. K jeho realizaci jsem použila dotazníkové šetření a analýzu dat Market & Media & Lifestyle agentury MEDIAN. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoreticko-metodologickou a analytickou. Obsahem teoreticko-metodologické části je vymezení základních pojmů …víceAbstract:
The aim of my thesis was to analyze consumer behavior on cole beverage market in Czech republic. I focused my research mainly on students of University of Economics in Prague. To implement it I used a questionnaire survey and data analysis Market & Media & Lifestyle of MEDIAN agency. The thesis is divided into two parts - theoretical and methodological and analytical. The content of theoretical and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Jiří Prášek -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Selection of the most appropriate student bank account in the Czech Republic on the basis of consumer preferences
Jiří Rýdel -
The Impact of Business Cycles on Consumer Preferences towards Various Movie Genres
Jiří Alexa -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích
Vendula Compelová -
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Karolína Požárová