Dagmar Pohančeniková

Bachelor's thesis

Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu

Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané …viac
Abstract:
This bachelor thesis has the aim to analyse in store activities of hypermarket Albert while closely focusing on POP materials and shopper atmosphere. Theoretical part explains the term as in-store communication, shopper marketing and sense marketing. Here we can find closely described POP materials used in retail units according to the individual types. In practical part we can find thorough analysis …viac
Abstract:
Táto bakalárska práca má za cieľ analyzovať in-store aktivity hypermarketu Albert pričom sa bližšie zameriava na POP nástroje a nákupnú atmosféru. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy ako in-store komunikácia, shopper marketing a zmyslový marketing. Ďalej sú tu podrobne opísané POP nástroje používane v obchodných jednotkách podľa jednotlivých typov. V praktickej časti nájdeme podrobnú analýzu vybranej …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42238

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod