Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu – Dagmar Pohančeniková
Dagmar Pohančeniková
Bachelor's thesis
Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu
Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané …viacAbstract:
This bachelor thesis has the aim to analyse in store activities of hypermarket Albert while closely focusing on POP materials and shopper atmosphere. Theoretical part explains the term as in-store communication, shopper marketing and sense marketing. Here we can find closely described POP materials used in retail units according to the individual types. In practical part we can find thorough analysis …viacAbstract:
Táto bakalárska práca má za cieľ analyzovať in-store aktivity hypermarketu Albert pričom sa bližšie zameriava na POP nástroje a nákupnú atmosféru. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy ako in-store komunikácia, shopper marketing a zmyslový marketing. Ďalej sú tu podrobne opísané POP nástroje používane v obchodných jednotkách podľa jednotlivých typov. V praktickej časti nájdeme podrobnú analýzu vybranej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42238
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Michaela ŠPILLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
Klára KAVANOVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Žaneta FIDLEROVÁ -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce
Iveta GOLKOVÁ -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin