Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence – Lenka ŽALMANOVÁ
Lenka ŽALMANOVÁ
Bachelor's thesis
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
Impulsive and compulsive shopping tendencies
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku impulzivní a kompulzivní nákupní tendence v souvislosti s emočním laděním nakupujících a jejich osobnostními charakteristikami, měřených dotazníkem NEO-FFI. Cíle práce byly následující: Prokázat v českém prostředí to, že ke vzniku impulzivní a kompulzivní tendence vede odlišné emoční ladění, jež spolu s tendencí zprostředkovává nutkání nakupovat. Prokázat …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of impulsive and compulsive buying tendencies in connection with the emotional state of the shoppers and their personality characteristics, measured by NEO-FFI questionnaire. The objectives of the thesis were: To prove in the Czech environment, that emotional state, which, along with tendency, mediates the urge to buy, leads to the occurrence of impulsive and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽALMANOVÁ, Lenka. Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
Milan JUREČEK -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva