Fenomén pop-up predaja a jeho využiteľnosť v prezentování úžitkového umenia – Bc. Mária Jurčovičová
Bc. Mária Jurčovičová
Diplomová práce
Fenomén pop-up predaja a jeho využiteľnosť v prezentování úžitkového umenia
The phenomenon of pop-up sales and its possibilities in the presentation of applied art
Abstract:
The aim of the master thesis "The phenomenon of pop-up sales and its possibilities in the presentation of applied art" is to clarify the nature of the format and its possibilities of in the specified area. The work focuses on the theory and also its application in the practice. The theoretical part is devoted to explaining the properties of the pop-up sales and the roots of its success. The aim of …víceAbstract:
Cieľom magisterskej diplomovej práce „Fenomén pop-up predaja a jeho využiteľnosť v prezentácii úžitkového umenia“ je objasniť charakter toho formátu a jeho možností vo využití v zadanej oblasti. Práca sa zameriava na teoretické spracovanie a na čiastočné aplikovanie týchto poznatkov v praxi. Teoretická časť práce sa venuje vysvetlením vlastností pop-up predaja a príčinami jeho úspechu. Cieľom práce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tmts0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře