Ing. Petra Neumannová

Bachelor's thesis

Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.

Direct marketing as a way of direct contact with customers in the Hennes & Mauritz, s.r.o.
Abstract:
V první části mé bakalářské práce se zabývám pojmem komunikační mix a jeho nástroji. Následně podrobně rozebírám jednotlivé nástroje direct marketingu. V aplikační části analyzuji společnost Hennes & Maurtiz, s.r.o. a její direct marketingové nástroje. Ke zkoumání připojuji dotazníkové šetření a poznatky získané z odborných publikací.
Abstract:
In the first part of my study I examine the concept of communication mix and its tools. Then I analyze in detail the various direct marketing tools. In the application part I analyze Hennes & Marutiz, s.r.o. and its direct marketing tools. The study involved a survey and lessons learned from professional publications.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní