Theses 

Internetový copywriting – Bc. Simona KUSALOVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Bc. Simona KUSALOVÁ

Diplomová práce

Internetový copywriting

Internet Copywriting

Anotace: Diplomová práca sa zaoberá internetovým copywritingom so zameraním na zľavové portály. Teoretická časť je zameraná na problematiku internetového marketingu, zahŕňa najdôležitejšie poznatky z copywritingu, objasňuje rozdiely medzi bežným a internetovým copywritingom a tiež bližšie predstavuje zľavové portály. Praktická časť zahŕňa analýzy domácich aj zahraničných zľavových portálov a výskum. Výsledky tejto časti sú podkladom pre projektovú časť.

Abstract: This diploma thesis deals with internet copywriting with focus on deal-of-the-day sites. The theoretical part is focused on the internet marketing issue and consists of the most important knowledge in copywriting, clarifies differences between ordinary copywriting and internet copywriting and also presents deal-of-the-day sites. Practical part involves analyses of domestic and foreign sites and research. Results from this part are background for the project part.

Klíčová slova: Copywriting, zľava, inzerát, zľavový portál, kolektívne nakupovanie, internetový marketing, Groupon.

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
  • Zveřejnit od: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=26279 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

KUSALOVÁ, Simona. Internetový copywriting. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 15. 11. 2018 09:37, 46. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz