Sebereflexe učitelky mateřské školy v praxi – Mgr. Hana Kolaříková
Mgr. Hana Kolaříková
Bakalářská práce
Sebereflexe učitelky mateřské školy v praxi
Self-reflection kindergarten teacher in practice
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o sebereflexi učitelky mateřské školy v praxi s cílem ověřit nástroj sebereflexe: sebereflektivní deník. Teoretická část vymezuje pojmy sebereflexe, pedagogické znalosti a dovednosti, profesní kompetence. Hovoří o profesním standardu a s ním souvisejících nástrojích hodnocení kvalit učitele mateřské školy. Jsou zde také rozebrány různé metody a nástroje sebereflexe. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesi deals with self-reflection of kindergarden teacher in practice and its aim is to verify instrument of self-reflection: self-reflective diary. Theoretical part defines terms like self-reflection, pedagogical knowledge and skills, professional competence. Moreover, it discusses professional standard which is related to the evaluation tools of quality of kindergarden teacher. The various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fqnvj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Teacher's self-reflection and its application in practice.
Zuzana Hrušková -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Sebepoznání a sebereflexe v práci terapeutů
Vanessa Jandová -
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Natálie Břízová -
Sebereflexe v herectví
Štěpánka Romová -
Sebereflexe a evaluace jako součást profesní identity učícího knihovníka
Gabriela Ivánková -
Sebereflexe : klíč k profesnímu růstu učitele mateřské školy
Jana Jobová