Bc. Lenka Matějková

Master's thesis

Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí

Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Abstract:
Tato diplomová práce je zpracována za účelem vypracování situační analýzy a analýzy mikro a makro prostředí minipivovaru Matuška, s cílem navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové politiky společnosti. Práce je rozdělena na dvě základní části, část zabývající se analýzou zhodnocení pramenů a literatury a výsledkovou část. Část zhodnocení pramenů a literatury obsahuje popis a vymezení základních …more
Abstract:
This diploma thesis deals with elaboration of situation analysis and analysis of micro and macro environment of microbrewery Matuška. The purpose of the analysis is to suggest a recommendation for improving marketing policy of the company. The thesis is divided into two basic parts. The first part deals with analysis of assessment of given sources and literature and the second part deals with results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní