Bc. Aneta ZÁRUBOVÁ
Master's thesis
Obchodní model předplatného
Subscription Business Model
Abstract:
Diplomová práce se zabývá obchodním modelem předplatného a jeho využití generací Y. V rámci výzkumu byla použita metoda Focus Group, která umožnila získat pohledy a zkušenosti zástupců této generace. Cílem práce je zjistit, jak cílová skupina přistupuje k využití tohoto modelu a jaké jeho výhody a nevýhody nejvíce vnímají. V teoretické části jsou nejprve popsány základní marketingové pojmy, rysy spotřebního …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the subscription business model and its use by generation Y. The focus group method was used in the research, which made it possible to obtain the views and experiences of representatives of this generation. The aim of the thesis is to find out how the target group approaches the use of this model and what advantages and disadvantages they perceive the most. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÁRUBOVÁ, Aneta. Obchodní model předplatného. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Komparace obchodních modelů streamovacích společností využívající příjmový model předplatného
Mikoláš Voborský -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Zákaznické vnímání a postoje k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů
Martin Rampa -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Nina Jeřábková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná