Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři – Michaela Vavreková
Michaela Vavreková
Bachelor's thesis
Reputační management a jeho specifika v cestovní kanceláři
Reputation management and its specifics in a travel agency
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit koncept Online reputační management a charakterizovat jeho specifika v cestovní kanceláři. Dílčím cílem je zhodnocení jeho významu pro samotné cestovní kanceláře a zjištění, jak zákazníci k recenzím přistupují, a kde je hledají. Toho chce dosáhnout pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkovým šetřením. V první kapitole jsou vymezeny pojmy public relations, firemní …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce the concept of Online reputation management and characterize its specifics in a travel agency. The partial goal is to evaluate its importance for the travel agencies themselves and to find out how customers approach reviews and where they search for them. The author wants to achieve this through in-depth interviews and questionnaires. The first chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85689
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Zdenka Petrů
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Veronika Schulzová -
Online reputation management a jeho vliv na cestovní ruch
Natálie Volfová -
Online reputační management hotelu Galatea****
Aneta Tomšíková -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Online reputační management v hotelovém odvětví
Kateřina Hroudová -
Analýza online reputačného managementu vo vybranom hoteli
Zuzana Michalková -
Využití online reputačního managementu v rámci vybraných hotelů
Veronika Dvořáková