Marketingová komunikace vybraných organizací – Karel KOHOUT
Karel KOHOUT
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraných organizací
Marketing communication of selected organizations
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci leteckých společností v osobní letecké dopravě. Práce analyzuje marketingovou komunikaci nízkonákladové společnosti Wizzair a klasické společnosti TAP Portugal. Teoretická část práce se zabývá leteckou dopravou osob, rozdělením aerolinií v osobní letecké dopravě, marketingem a marketingovou komunikací v osobní letecké dopravě. Praktická část …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of airlines in passenger air transport. The work analyzes the marketing communication of the low-cost company Wizzair and the classic company TAP Portugal. The theoretical part of the thesis deals with passenger air transport, the division of airlines in passenger air transport, marketing and marketing communication in passenger air transport …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOHOUT, Karel. Marketingová komunikace vybraných organizací. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.