Karel KOHOUT

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných organizací

Marketing communication of selected organizations
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci leteckých společností v osobní letecké dopravě. Práce analyzuje marketingovou komunikaci nízkonákladové společnosti Wizzair a klasické společnosti TAP Portugal. Teoretická část práce se zabývá leteckou dopravou osob, rozdělením aerolinií v osobní letecké dopravě, marketingem a marketingovou komunikací v osobní letecké dopravě. Praktická část …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of airlines in passenger air transport. The work analyzes the marketing communication of the low-cost company Wizzair and the classic company TAP Portugal. The theoretical part of the thesis deals with passenger air transport, the division of airlines in passenger air transport, marketing and marketing communication in passenger air transport …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOHOUT, Karel. Marketingová komunikace vybraných organizací. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.