Lenka Krausová

Bakalářská práce

Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)

Analysis of internet advertisement type PPC (Pay-Per-Click) in concrete firm (Cedar home)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou typu PPC (Pay-Per-Click). Je zde uveden ucelený popis této reklamy a její výhody a nevýhody. Zmiňuje se také o metodách analýzy návštěvnosti webů. Jako příklad je uveden systém Google Analytics. Hlavním cílem práce je provedení analýzy internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě. Pro realizaci analýzy jsem si vybrala firmu CEDAR HOME s.r.o., …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to present the features of internet advertising. The main type of advertisement in this thesis is called PPC (Pay-Per-Click). There are created and advertised advertising campaigns on concrete project.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Lukáš Krbec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22122