Andrea Nejedlá

Bachelor's thesis

Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Vivantis ve vztahu kuchazečům o zaměstnání.Práce je členěna do tří částí. V první části se jedná o teoretické vymezení problematiky marketingové komunikace. V rámci druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Vivantis ve vztahu k uchazečům o zaměstnání. V rámci třetí části jsou pak navržena opatření …more
Abstract:
This bachelor thesis examines marketing communication of company Vivantis towards to job applicants. The work is divided to three chapters. In first chapter is defined theoretical background of marketing communication. In second chapter is analyzed currency state of marketing communication of the Vivantis company in relationship to job applicants. In third chapter it brings up recommendations for improving …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nejedlá, Andrea. Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics