Bc. Lucie Maříková

Bakalářská práce

Analýza reklamy spotřebního družstva Jednota

Anotace:
Součástí této bakalářské práce je analýza reklamy spotřebního družstva Jednota a podrobná definice marketingové a komerční komunikace. Práce je dále zaměřena na vymezení pojmu „efektivní reklama“ a na popis nástrojů či metod využívaných k měření účinnosti reklamních kampaní. V praktické části práce byly vysloveny dvě hypotézy, které nebyly ověřeny na základě dotazníkového šetření u zvolené cílové skupiny …více
Abstract:
The part of this Bachelor thesis is the analysis of the advertising of the consumer cooperatives Jednota and a detailed definition of the marketing and commercial communication. The work is focused on the definition the concept of „effective advertising“ and a description of tools and methods used to measure the effectiveness of advertising campaigns. At the practical section were expressed two hypotheses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
  • Oponent: Ing. Jan Štěpka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích