Bc. Michal Hampel

Master's thesis

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

Proposal for the development of activities and customer relationship management
Abstract:
Intenzita konkurence, podobnost základních produktů a nedostatek loajality zákazníků nutí firmy hledat nové způsoby, jak získat konkurenční výhodu, jak vytvořit pro zákazníky unikátní, hodnotnější nabídku, než jim přináší konkurence. Udržení konkurenční výhody závisí na pochopení potřeb každého člena v dodavatelském řetězci a implementaci moderních technologií, aby bylo možné efektivně řídit všechny …more
Abstract:
The intensity of competition, the similiarity of the basic products and the lack of customer loyalty is forcing companies to look for new ways to gain a competitive advantage for customer to create unique, valuable before bringing them to the competition. Maintaining competitive advantage depends on understanding the needs of each member of the supply chain and implementation of modern technologies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní