Michal BLAŽEK

Bachelor's thesis

Marketingová strategie mobliní platformy Apple iOS

Marketing Strategy of Apple iOS Mobile Platform
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi mobilní platformy Apple iOS a konkurenčních mobilních platforem (Google Android, Windows Phone). Teoretická část stanovuje teoretickou základnu pro dané téma (marketingová strategie, marketingový mix a další). V praktické části se věnuji analýze marketingových strategií mobilních platforem a marketingovému průzkumu formou focus groups.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategies of Apple iOS mobile platform and its competitors (Google Android, Windows Phone). The theoretical part provides the theoretical basis for the subject (marketing strategy, marketing mix and more). The practical part is devoted to the marketing strategy analysis of selected mobile platforms and marketing research through focus groups.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BLAŽEK, Michal. Marketingová strategie mobliní platformy Apple iOS. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications