Jaký by měl být český prezident? Hodnoty, postoje a názory spojené s přímo voleným prezidentem – Bc. Jan BURIANEC
Bc. Jan BURIANEC
Master's thesis
Jaký by měl být český prezident? Hodnoty, postoje a názory spojené s přímo voleným prezidentem
Who would be a Czech president? Values, opinions and attitudes connected with direct presidential election
Anotácia:
Práce se zabývá představou o tom, jaký by měl být český prezident. K získání odpovědi na tuto otázku bude využito techniky individuálních a skupinových rozhovorů, které by měly přispět k porozumění tomu, jaké významy respondenti přikládají nejenom samotné funkci prezidenta, ale i osobám, které tuto funkci zastávaly. Výzkumný vzorek tvoří dvě polarizované skupiny příznivci a odpůrci prvního přímo zvoleného …viacAbstract:
The thesis deals with the concept of what should a Czech president be like. To obtain an answer to this question, techniques of individual and group interviews are used. They contribute to the understanding of what meanings are attached not only to the role of a president but also to those who held this position. The research sample consists of two polarized groups the supporters and opponents of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Zverejniť od: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Fafejta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURIANEC, Jan. \textit{Jaký by měl být český prezident? Hodnoty, postoje a názory spojené s přímo voleným prezidentem} Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hkhshg/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
BURIANEC, Jan. Jaký by měl být český prezident? Hodnoty, postoje a názory spojené s přímo voleným prezidentem. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Human Studies / Sociology - Medial Studies
Práce na příbuzné téma
-
Komparace užití prostředků PR v rámci projektů „ Atény 2004“ a „Praha olympijská“
Diana Brennerová -
Stolypinova agrární reforma a její nejvýznamnější komponenty
Alexandra Řeháková -
Stolypinova agrární reforma a její nejvýznamnější komponenty
Alexandra Řeháková -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová -
Obraz České republiky ve vybraných ruských on-line zpravodajstvích (od inaugurace prezidenta Miloše Zemana)
Kristýna Pánková -
Mediální obraz českého prezidenta Miloše zemana ve vysílání ČT, TV NOVA, TV PRIMA, TV BARRANDOV (květen-prosinec 2017)
Barbora Němcová -
Vliv prezidenta České republiky na zahraniční politiku státu a jeho vývoj během funkčního období Václava Klause a Miloše Zemana
Lukáš KOCOUREK -
Analýza výstupů Miloše Zemana v pořadu Týden s prezidentem pohledem teorie populismu
Lukáš Nečina
Názov
Vložil
Vložené
Práva