Mgr. Roman Nikolaenko

Diplomová práce

Subculture for Sale

Subculture for Sale
Abstract:
The aim of thesis is to research the youth subculture of hipsters, to construct the image of a modern hipster and to explore their material and cultural preferences in order to understand hipster as a consumer. The first two chapters are dedicated to cultural and subcultural studies. Third and fourth chapters are concentrated on hipster subculture that is constantly evolving, each time changing its …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication