Marketingová strategie sportovních zařízení – Adam Barbořík
Adam Barbořík
Diplomová práce
Marketingová strategie sportovních zařízení
Marketing Strategy of Sports Facilities
Anotace:
Jedním z hlavních předpokladů úspěšného působení a fungování sportovních zařízení je i používání kvalitní marketingové strategie, která je v dnešní době jasně klíčovou záležitostí. Pro marketingovou strategii je nezbytností znalost takových opatření, které budou správnými kroky k dosažení požadovaného úspěchu. Je zapotřebí mnoho zkušeností a vynikající znalost marketingových detailů a prostředí, ve …víceAbstract:
One of the main supposals of a succesful effect and sport facilities function is also the use of quality marketing strategy which is currently considered as a key matter. The knowledge of such precautions that will lead to a satisfactory result is absolutely necessary for marketing strategy. Plenty of experience and excellent knowledge of marketing details and the sport facilities environment are necessarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Jan Novotný
- Oponent: Jaroslav Vaněk
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Návrh strategie pro Nemocnici Slaný
Lucie Markvartová -
Marketingová strategie pro pronajímatele glampingových zařízení
Dominika Abrahamová -
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková