Adam Barbořík

Diplomová práce

Marketingová strategie sportovních zařízení

Marketing Strategy of Sports Facilities
Anotace:
Jedním z hlavních předpokladů úspěšného působení a fungování sportovních zařízení je i používání kvalitní marketingové strategie, která je v dnešní době jasně klíčovou záležitostí. Pro marketingovou strategii je nezbytností znalost takových opatření, které budou správnými kroky k dosažení požadovaného úspěchu. Je zapotřebí mnoho zkušeností a vynikající znalost marketingových detailů a prostředí, ve …více
Abstract:
One of the main supposals of a succesful effect and sport facilities function is also the use of quality marketing strategy which is currently considered as a key matter. The knowledge of such precautions that will lead to a satisfactory result is absolutely necessary for marketing strategy. Plenty of experience and excellent knowledge of marketing details and the sport facilities environment are necessarily …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Jan Novotný
  • Oponent: Jaroslav Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management