Analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen – Zuzana Hušková
Zuzana Hušková
Bachelor's thesis
Analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen
Shopping Environment Analysis of Drugstore Retail Stores
Abstract:
Cílem této práce byla analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen. Konkrétně drogerií Teta, Rossmann a DM drogerie markt. Pro tuto analýzu bylo použito metod pozorování a mystery shoppingu. Obsahem výzkumu bylo zhodnocení tří základních kritérií v každé prodejně. Mezi tato kritéria patřil design prodejny, prezentace zboží a personál.Abstract:
The aim of this study was shopping environment analysis of drugstore retail stores. Specifically drugstores Aunt, Rossmann and DM markt drugstore. For this analysis were used methods of observation and mystery shopping. Content of the research was to evaluate three basic criteria in each store. These criteria included design of drustores, presentation of goods and personnel.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/91336
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Miroslav Merenda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUŠKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza nákupního prostředí maloobchodních drogistických prodejen}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hl5p57/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního prostředí v prodejnách s drogistickým zbožím
Martina Příhodová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jitka Kučerová -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
Ivan Kobzev -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ -
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje ROSSMANN, spol. s r. o.
Lidiia Gorbushina -
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
Denisa KUNYTOVÁ -
Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
Denisa VOZNIČKOVÁ