Brand management regionálních značek – Tereza Štočková
Tereza Štočková
Diplomová práce
Brand management regionálních značek
Brand Management of Regional Brands
Anotace:
Cílem práce je představit a zhodnotit regionální značení vyskytující se v České re-publice, jiných zemí Evropské unie a EU jako celku. Na základě zjištěných informací jsou poté strategie jednotlivých značkových programů v ČR zhodnoceny a předloženy možnosti k jejich zlepšení. Základními metodami kvalitativního výzkumu použitými v praktické části práce jsou analýza sekundárních dat a výzkum v terénu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to introduce and evaluate regional branding occurring in the Czech republic, other countries of the European Union and the EU as a whole. On the basis of the information, the strategies of individual brand programs in the Czech Republic are evaluated and possibilities for improvement are presented. The basic methods of qualitative research used in the practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Taťána Hajdíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management