Tereza Štočková

Diplomová práce

Brand management regionálních značek

Brand Management of Regional Brands
Anotace:
Cílem práce je představit a zhodnotit regionální značení vyskytující se v České re-publice, jiných zemí Evropské unie a EU jako celku. Na základě zjištěných informací jsou poté strategie jednotlivých značkových programů v ČR zhodnoceny a předloženy možnosti k jejich zlepšení. Základními metodami kvalitativního výzkumu použitými v praktické části práce jsou analýza sekundárních dat a výzkum v terénu …více
Abstract:
The aim of the thesis is to introduce and evaluate regional branding occurring in the Czech republic, other countries of the European Union and the EU as a whole. On the basis of the information, the strategies of individual brand programs in the Czech Republic are evaluated and possibilities for improvement are presented. The basic methods of qualitative research used in the practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Taťána Hajdíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69585

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management