Bára Kohoutová

Bakalářská práce

Augmented reality ve fashion marketingu

Augmented Reality in Fashion Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou v odvětví fashion marketingu. Teoretická část popisuje vývoj a historii módy, vztah módy a marketingu, vývoj a historii rozšířené reality, vztah AR a marketingové komunikace, rozdíly mezi AR a VR, AR techologie a mobilní AR. Praktická část se zabývá rozšířenou realitou ve fashion marketingu v kontextu s využíváním virtuálního zkoušení oblečení. Cílem této …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the augmented reality in the fashion marketing industry. The theoretical part describes the development and history of fashion, the relationship between fashion and marketing, the development and history of augmented reality, the relationship between AR and marketing communication, the differences between AR and VR, AR technology and mobile AR. The practical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kohoutová, Bára. Augmented reality ve fashion marketingu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace