Ing. Andrea Machciniková

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication and its social implications

Integrated Marketing Communication and its social implications
Anotace:
Cause related marketing jako silný nástroj může firmám pomoci ne jenom přilákat nové zákazníky, ale taky vytvořit jejich loajální základnu.
Abstract:
Cause related marketing as a powerful tool can help companies not only to attract new customers, but to create a loyal base of
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication